Tisdag morgon

Tvätten är i maskinen, diskmaskinen är igång, blommorna är fixade och nu ska jag försöka plugga lite.. Vi ska göra en sammanfattning av en bok som är på engelska = inte min grej.. Valde att inte köpa den utan testa det där med fjärrlån på biblioteket men eftersom jag inte fått något besked om att jag skulle få den så kopierade vi min del igår och idag får jag ett mail om att boken finns på bibblan, kul jul! Men får väl hämta den, kanske kan vara till någon hjälp i alla fall? Sen kostar det ju 20:- med fjärrlån så måste ju ändå betala.. Får nog bli en sväng upp dit och till affären sen när fredrik kommit hem från frissan, han kom på att han skulle dit 10 minuter innan han skulle vara där, tur jag väckte honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0