Torsdag

Sitter i köket och "slöäter" frukost, så mysigt! Sen kom hickan tillbaka, denna J*vla hicka! Tror jag hade hicka fyra gånger igår, tänk er att jag står och plockar varor och det nästan skriker ut hick! från mig.. Låter ju inte lite roligt ;) haha! Visserligen är väl inte fyra gånger på en dag så illa för att vara mig, ibland blir det över 10 gånger om dagen, men som tur är så händer det inte så ofta :)

Gårdagens jobb gick förvånadsvärt bra, tiden gick ganska fort och helt plötsligt var klockan 19 och jag hade varit på jobbet i elva timmar, bara två timmar kvar  och konstigt nog gick de också ganska fort.. Hemma lite efter nio och min älskling stod vid spisen och lagade mat till oss, min finis! :) Efter den dagen så tog jag en välförtjänt sovmorgon och låg och drog mig ända till halv nio idag..

Hade tänkt att jag skulle fixa lite inför terminsstarten idag som det faktiskt bara är två och en halv vecka kvar till..! Böcker och csn är väl prio ett sen får vi se vad jag hinner med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0