Onsdag

Nu är det lugn och ro här hemma igen, fredrik är på jobbet och Louise är hemma. Har haft en bra dag med henne, har varit i affären, lagat mat, ritat, besökt fredriks morfar och sen min mormor med.. Efter det blev det en lång skön promenad, och det tror jag nog Louise tyckte med eftersom hon somnade av den friska luften :)


Sitter och knaprar på havrefras i väntan på maten ;)


Trötter i vagnen.

Hade hoppats på att de skulle ringa om soffan idag men inte, vi hade nämligen lite otur i tisdags då de 1 vecka tidigare än planerat ringde och skulle leverera soffan, men fredrik hörde inte sin telefon eftersom han jobbade och min mobil samarbetar inte riktigt så den kom de alldrig fram till.. När vi sedan ringde upp hade de ersatt vår soffa med någonannans så de skulle höra av sig när de kunde komma med den nästa gång.. Hoppas på att den kommer till helgen nu i alla fall, det vore så skönt!

Sitter och ser på tinas sommarkök och idag är hon på kollo, snacka om sommarkänsla och minnen av den sommaren jag gick på sommarkollo mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0