Måndag

Har haft en trevlig dag med mina finisar i skolan, har blivit utnämnd till kopierings och fikatant nu så de gör alla uppgifterna nu så fixar jag det andra. Skämt åsido. Fick lite tid (2timmar) över innan tåget gick så det fick bli en sub och en sväng på stan, dock utan några inköp.

Sitter i tjocktröja och pyjamasbrallor och tittar på tv nu, nyss ringde det på dörren, man blir ju lite sådär ifall man ska öppna dörren eller inte, hade trots allt rosa brallor på mig.. Haha, jag öppnade men ångrade mig för det var jehovas eller något liknande som ville få mig att bli troende, nja de lyckades väl inte speciellt bra, de fick behålla sina papper!

Känner mig inte på topp just nu, kanske blir lite piggare om jag käkar något.. Vore nog inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0