Ugglat framför burken

Äntligen är lite kläder beställda, om de blir bra eller inte får jag väl se men nu är lite på väg i alla fall! Var dock irriterande att när jag äntligen hittat lite som jag ville köpa så stod det att allt var slut, blir man inte lite sur då eller? Gjorde om det några gånger och bytte ut en sak i taget och tillslut fick jag nästan allt det jag ville ha, det var bara en av sakerna som var slut så då tog jag en annan färg, hoppas det blir snyggt bara.. Är lite orolig över att det kanske är för tunnt tyg..

Det är väl i stort sett vad jag har gjort ikväll, suttit framför burken och letat kläder men nu kanske jag skulle göra något vettigt innan jag går och lägger mig, börjar redan vid sex imorgon, men slutar mycket tidigare med, vid tolv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0