Helgen

Då var man hemma igen efter en tur till Göteborg. Har haft en riktigt trevlig helg med hela klanen bestående av Fredrik, jag, mamma, pappa, mormor, mina bröder och deras tjejer :) Härligt! Det var väl två dåliga saker med resen och det var dålig sömn och att sitta i mitten i bilen.. 

Orsaker till dålig sömn:
- Dålig luft i madrassen
- Vakna med rumpan på golvet
- Hämta ny madrass
- Pappa snarkar
- Mammas mobil är urladdad och tjuter
- Lösningen till tjutandet var att sova med hörlurar i öronen

Haha! Det var en härlig natt det, finns ju en anledning till att jag är trött nu om man säger så, jag är ju van att sova en himla massa timmar! Sen att sitta i mitten när man är 180cm lång är väl inte heller den bästa idén men vad ska man göra? Jag har i alla fall haft en underbart rolig helg med fina människor och supergod mat!

Nu blir det soffhäng resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0