Antingen eller..

Bra där elin! Första ämnet är fixat och det blev lite mer än 2 sidor, nästan 2 och en halv ju :) Med inledning och slutsats ska hela hemtentan vara 4-5 sidor och det är ju inte så mycket så vet inte varför det har gått så trögt denna gång..?

Nu måste jag välja mitt andra ämne och det borde ju räcka med cirkus en sida om det sen lite mindre än en sida till slutsats och pang där har vi det! Så nu är frågan...

-lärares profession i förskola och förskoleklass i förhållande till andra lärares profession

eller

-barns naturvetenskapliga begreppsbildning

Hade först tänkt ta den andra men tror nog nästan det blir lättare med den första och att den passar bättre ihop med resten av min text.. Så får det bli!

Måste beställa böcker sen med, påminn mig om det ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0