Dagen

Kom hem för ett tag sedan, älskling hämtade mig efter jobbet och hade köpt pizza att ta med hem och käka :) Var  inte så hungrig men lite gick det allt ner.. Har umgåtts lite med mamma och pappa nu och så blir det några timmar imorn med innan de åker..

Jobbandet gick bra idag, hann väl inte riktigt med allt som jag hade tänkt mig men det viktigaste blev gjort och det var inte så farligt att vara själv på golvet, jag hade ju Malin och Carina i kassan :) Imorgon ger jag mig på det igen, då blir det jobb mellan 11 och 21 och då har jag Carin hela dagen så det blir nog bra då med! Lite synd tycker jag dock att det är att jag inte hinner vara mer med mor o far innan de åker men men.. Får gå upp tidigt imorn istället.. Skulle egentligen börjat halv 10 imorn men ville vara hemma några timmar på förmiddagen så det fick bli elva :)

Nu är jag trött och har ont i ett ben, hoppas det blir bättre tills imorn :)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0