God morgon.!

Ännu en skön sovmorgon idag, eller ja kanske inte direkt förresten.. Var ju hos fredrik och åkte med honom hem när han skulle till jobbet så gick ju upp innan fem, men sen gick ja och la mig direkt när jag kom hem och sov till halv nio eller något. När jag gick upp möttes jag av en sprudlande glad vovsing, Leia! Det blev frukost framför helgens avsnitt av solsida och sådär..

Nyss ringde chefen från willys och ville att jag skulle jobba, helst redan idag men eftersom jag har Leia så tackade jag nej då jag inte ville lämna henne.. Men imorgon blir det jobb på golvet från 12- 21 och kanske lite på söndag med beroende på om Chatarina blir frisk.. Dock vill jag inte jobba riktigt hela söndagen, vill ju ha några timmar med mor och far eftersom de åker till Thailand på söndag (avundssjuk!)..

Nu blir det en promenad med Leia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0