Hjärtligt

Måste börja med att säga att melodifestivalen var mycket bättre denna vecka, kanske inte allt runt omkring men det var bättre artister och låtar eftersom de var värdelösa förra veckan ;) hehe..

Idag har fredrik och jag firat alla hjärtans dag, eftersom han jobbar eftermiddag imorn så hinner vi inte ses då så vi tog det idag istället :) Fick ett jättefint smyckesträd som jag har velat ha länge, men jag tror inte jag har sagt det till honom..? Duktig på att läsa av mig kanske ;) haha.. Jag fick även ett örngott som det stod Love på och så bjöd han mig på mat på kinarestaurangen :) Mitt gull så snäll han är!

Smyckesträd från Koziol - Svart
Ett sånt här smyckesträd var det jag fick av honom <3

Efter vi hade ätit på kinan där de för övrigt blandade ihop våra beställningar åkte vi hem och åt vofflor, gott var det! :) hehe


Nu ska jag nog kolla lite på ellos och så blir det solsidan ikväll.. Lugn helg så jag blir uppvilad för veckans kommande examinationsskrivnde.. Hard work to do! ;)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0