Inte som jag trodde..

Gud så slö jag är, tänkte jag skulle skrivit här för någon timma sen men sen fastnade jag på någon blogg ;) Dagen har gått bra även att det blev lite stressigt där på morgonkvisten då jag en minut innan jag höll på att somna upptäckte att jag började vid 9 idag istället för 13 som jag hade fått för mig.. Tur jag såg det för annars hade jag satt klockan på halv 8 och då hade jag ju missat tåget och den lektionen, istället ringde klockan 6.10, vilket är så sent som möjligt för att jag ska hinna fixa mig och kasta ner alla saker i väskan och hinna med tåget vid 7.13 ;)

Hade trott att jag skulle komma hem vid 18 idag men kom hem vid 16 istället! Det var så att läraren sa att vi hade en halvtimma kvar på lektionen när det var en halvtimma kvar till tåget gick så då struntade jag i den och åkte hem istället, allt stod i alla fall på ett papper.. Gutt att komma hem!


Mamma fixade så jag också skulle få lite Thaikänsla här hemma medans de gottar sig. ♥


Nu kurrar det i magen så får nog gå och fixa något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0