Jag vill

Det hat väl ändå gått hyfsat med pluggandet idag, läst nästan 90 sidor, så får väl inte vara helt missnöjd.. Ska skriva ihop en liten kladd som stöd till seminariet imorn bara.. Dock är det ganska svårt att svara på frågorna när det är 80 sidor kvar i boken men det går nog bra..! Är ju trots allt med hela klassen och alla på distans så behöver ju inte säga exakt vad jag har skrivit precis :) Kanske till och med kan ta lite smarta idéer från andra ;) hehe!

Till något annat som jag tror jag tjatar väldigt mycket om.. Att jag vill flytta hemifrån, längtar verkligen tills den dagen! Känner mig instängd här hemma, även att vi har ett stort fint hus och jag har ett ganska stort rum.. Men jag vill kunna bestämma själv, slippa stänga in mig på mitt rum och sitta i sängen och plugga om jag vill ha lugn och ro. Jag vill bo med men älskling och slippa ha en pappa som stör sig på mig..
Mycket jag vill ;) hehe..

Samtidigt vet jag att man inte ska ha för brottom, inte kan flytta innan fredrik har ett säkert jobb o.s.v. men jag vill! ;)

Nehe åter till pluggandet..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0