Jobb idag

Sitter vid frukostbordet hemma hos mamma och pappa nu, jag åt frukost för någon timme sen hos Fredrik så nu sitter jag bara och är sällskap. Blir väl kanske att äta lite mer så jag klarar mig hela dagen eftersom jag ska jobba hela dan, men vi får väl se ;)

Nu blir det ju jobb hela dagen idag och så är det inte helt omöjligt att det blir imorgon också beroende på om hon som egentligen ska jobba blir frisk eller inte.. Känns lite läskigt nu, fram till 16 idag så är det flera som jobbar på golvet men sen till stängning är jag ensam på golvet, såklart är det folk i kassan men jag har ju ansvaret över golvet, läskigt! ;) Det går säkert bra men första gången är ju alltid lite läskig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0