Jobb

Mamma har tjatat på mig att jag måste prata med willys så jag får jobba där i sommar med och ja sa att de är ju lungt men jag gjorde som mamma sa och kontaktade dem.. Hon tyckte jag skulle ringa eller åka dit men eftersom chefen har skrivit sms till mig om jobb o sådär så struntade jag i att ringa eftersom jag hatar att ringa = telefonrädsla.! 

Jag skickade iväg ett sms som löd något liknande detta: Hej! Jag är intresserad av att jobba även i sommar. Dock vill jag vara ledig antingen vecka 29 eller 30 MVH Elin..

Fick till svar: Låter bra, vi hörs när jag kommer hem från thailand.

Det var jäkligt tur att jag inte ringde då ;) hehe.. Gött att ligga på en strand och päsa, snart åker mamma och pappa till thailand med, och jag vill tillbaka dit !! Så underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0