Plockat lite..

Lyckades som sagt få igång solsidan sen, lycka!

Har även hunnit med en snabb tur till alle och lisa sen har jag plockat och styrt framför en prinsessas dagbok 2, åhh va jag gillar de filmerna, egentligen ganska barnsliga och passar kanske för en 12 åring och inte en som fyller 20 i år men va fan! De är så lätta att se på, unerhållande även att jag sett dem flera gånger :)

Under tiden jag tittade på filmen plockade jag i ordning bland hårband, fön, tänger, hudkrämer och allt sånt så nu ser det lite bättre ut i alla fall.. Skönt! Ska se ifall det finns något mer jag kan få ordning på, känns så skönt efteråt! :) Men det får bli en annan dag! Nu sova så jag orkar plugga imorn ;) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0