Sjuk

Orkar inte skriva så mycket.. Men igår när jag kom hem så mådde jag inget vidare, efter någon timma så var jag nästan död.. Okej inte död men mådde skit, frös som en idiot och hade en jäkla huvudvärk.. Mådde illa ibland också..

Natten var vä sådär, låg o vred mig mest hela natten.. inte mycket sömn alltså..

Idag har jag mest legat på sängen o lyssnat på radio, eller ja det är de enda jag gjort.. Varit hungrig som attan då jag mådde piss när jag reste mig upp så orkade inte hämta mat.. Hade behövt plugga men antar att det får vänta tills helgen för nu har jag ingen ork..

Gud vilket klagande inlägg.. haha..
Nu blir det tv resten av kvällen och hoppas på lite bättre sömn inatt.. Antagligen ingen skola imorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0