Skön dag.

Så skönt att ha haft en lugn  och skön dag idag :) Efter älskling åkte så har jag bakat lite som jag tänkte ta med mig till jernudda på fredag då det är kalas för svärmor.. Dock gick bakandet sådär så jag tar väl med det men vet inte om jag bluder på det under kalaset, det får nog vänta ;) hehe..

Betalade precis lite till mamma för helgens shopping, hon betalade mitt också för att jag skulle slippa stå i kö så nu sved det lite i plonkan för kläderna men va f*n ;)


Jag gick ut på altanen en sväng med, första gången i år och det var faktiskt gaska skönt även att den inte är vinterbonad.. Men solen värmde ju en del med :)

Promenad med jasse snart, känner att jag behöver det har lite ont i huvudet och lite seg sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0