Skönt

Åh så skönt, idag mår jag mycket bättre! Igår kunde jag knappt gå för det gjorde grymt ont i magen när jag gjorde något annat än att ligga still i sängen.. Idag har jag redan klarat av att gå upp och ner för trappan tre gånger, ätit frukost, duschat och hämtat posten, inget av det klarade jag igår så det går åt rätt håll! :)

Mamma och jag funderade lite över vad det kunde vara som gjorde så ont, för jag hade ont i magsäcken.. Antingen var det en magsjuka som inte "ville komma ut" eller om det var magkatarr.. Spela roll, jag mår bättre idag, det är det viktiga :)

Nu ska jag försöka beställa lite böcker och kanske kanske plugga lite om jag orkar för annrs blir de så himla mycket i helgen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0