Långdag

Nu var man hemma igen efter en lång dag i kalmar. Åkte vid 6 och kom hem vi 18 .. 12 timmar borta är ju en del men jag tycker ändå det är värt det, känns som jag klagar mycket men samtidigt tycker jag inte att det är så jobbigt :) hehe..

Idag hade vi en dag i kalmarsalen, var många studenter men även många som arbetar ute i skolorna nu. Det hela handlade om den digitaliserade barndommen.. Vet inte om jag fick ut så mycket av det, de ställde in den sista föreläsning som verkade roligast, den skulle ha handlat om facebook och bolibompasamhället :) den lät ju kul..
Men istället fick vi lite tid att förebereda inför morgondagens seminarium, nu slipper jag åka in på morgonen och ha en lång håltimma..

Fick ändå lite tid att döda så det blev en och en halv timma på stan, farligt!!
Detta kom jag hem med:

Svart långt linne från gina, 99:-
Kalender från åhlens, tidigare pris 99:-, fick den för 29:- REA
Långt randigt linne från lindex, 50:- REA
Gisiga svarta vantar från Lindex, 20:- REA
Söta trosor från Lindex, 20+20:- REA


Gutt med rea måste jag säga, dessutom så betalade jag det från lindex med ett pressentkort så behövde bara betala för det svarta linnet och kalandern.. och så godiset (fan också, skulle ju inte ha något) från tokiga ture ;)

Hade en trevlig lunch med min svägerska michaela och amanda med :)

Imorgon blir det kalmar med 10 tåget och så kalas på kvällen för svärmor som fyller år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0