Vilken dag ;)

Åh nu var jag hemma igen, en hektisk dag dehär! Började med en tur till ikea med josefina :) Köpte ett laptopstöd och en liten present till mitt kusinbarn :)


Ett fint sovrum som jag gärna skulle vilja ha! I alla fall sängstomen :)

Efter ikea tog vi bussen tillbaka och jag gick till biblioteket för att ha föreläsning mellan 13 och 16.
Åkte med 16.34 tåget hem och hade ganska skoj med jasse, olga och deras klasskompis :)

Väl hemma var klockan lite över sex och det blev bara att slänga i sig lite mat sen gick vi bort till farbror och faster där tva av mina kusiner va, Lina och Frida och Fridas lilla bäse Estrid :) Gos!


Gu vilken gosing det där :)


Estrid i den gosiga badhandduken som hon fick av oss :)

Nu är jag ännu en kväll trött och orkar inte se på solsidan idag heller.. Ond cirkel det där? hehe.. Imorgon trodde jag att jag skulle vara hemma men vi ska göra ett grupparbete så det blir att gå upp i ottan då med ;) Fast det är ju skönt att få det gjort ju!

Min telefon med.. Den har kommit till ica nu, har inte fått någon avi men jag hade ändå inte hunnit hämta den, det får bli imorn :)

Tack och hej, nu ska ja fixa inför morgondagen och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0