2011

Idag har jag och fredrik haft en mysdag, sov länge och myst framför tvn mest hela dagen :) Han åkte hem för några timmar sen nu så jag har hunnit mer en promenad med mamma och Leia och ätit lite o så..

Igår började dagen med att gå upp tidigt för att jobba mellan 7 och 15, upptäckte att jag inte är van vid att gå och lyfta så mycket, hade ont i hela kroppen efter :P haha!


Tracy, Linn och jag upptäckte att 200kg potatis är jäkligt mycket!! ;) hehe

Efter jobbet igår blev det att fixa sig lite, sedan åkte vi till Henke, Elin & Louise där vi åt gott och hade det trevligt!

Nu har jag sett på Hipp Hipp och nu lite på mamma mia också, får aldrig nog av den filmen! Men blir nog att sova inom kort, ska upp och jobba, inventering imorn mellan 05 och 12... Puuuh! Klockan kommer ringa runt 4, alldeles för tidigt! ;) hehe

Gott Nytt År!
och
Sov Gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0