Blåögd..?

Idag har jag varit en sväng i Kalmar, vilket inte är så ovanligt.. Gjorde ett grupparbete med min grupp c2 :) Kom hem vid 2 och sen dess har jag bara slöat! ;) Ska plugga lite inför redoviningen av vårt projekt sen som vi ska ha imorgon..

Träffade på en man på tåget idag som tydligen också var härifrån och han frågade massa, t.ex var jag bodde, hur gammal jag var och så ville han ha ett kort ihop med mig.. Han var jättetrevlig men efteråt när han fått mitt namn som han skulle söka upp på facebook så kände jag mig väldigt blåögd!. Träffat han i en kvart och så .. Så nu har jag gjort det som står i min makt att han inte ska hitta mig på FB för jag känner mig taskig om jag ignorerar.. Hoppas jag kommer undan ...


Ett gråmulet och kallt kalmar när jag skulle åka hem, slottet på bilden..

På tal om konstiga saker, fick ett mail om reparationen av min telefon förut, dom sa att det fanns ett synligt fel på den och det var en skada vid HTC-ikonen, men kul att dom ha koll jag har en Nokia och ingen HTC :S Undrar hur detta ska gå nu då ... :O Skrev tilll dem och sa det i alla fall så får vi väl hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0