Har möblerat om!

Nu har helgen gått, den har varit ganska lugn.. Har hunnit med lite plugg och så träffade jag cornelia igår :)

Nu på kvällen har vi haft kalas för min fina mamma som fyller år på tisdag :) Då fick jag även ett par av mina tre par skridskor sålda ;) Jag har haft ett par 38, 39 och 41 så nu är det mina kvar och 38:orna som mamma inte ville att jag skulle göra mig av med så dom får hon köpa ;) haha.. Tjäna lite pengar måste man ju.. haha..

Har hunnit med att möblera om idag så nu kommer lite bilder på det:


En före bild som inte är så bra.. Hade redan börjat styra när jag tog kortet men som ni kanske förstår så stod skrivbordet vid den tomma väggen, sängen är till vänster och tvn till höger..


Så ser det ut nu när man kommer in..


Och där har vi det från en annan vinkel.

Är ju inga stora förändringar och egentligen vet jag inte om det blir bättre men jag var så trött på att ha det som jag hade innan.. Klättrade nästan på väggarna för att jag vill flytta hemifrån och vet att det inte kommer bli av förän minst om ett halvår.. Så nu känns det lite bättre i alla fall, förändringar är bra :)

Imorgon blir en pluggdag, tenta på fredag.. Älsk kommer förbi en sväng också även om han inte stannar över natten så blir det mysigt, har inte sett honom sen i torsdags ju...

Nehe, ett avsnitt serie och sen sova?
Låter fint i mina öron :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0