Helgen..

Sådär ja, nu har jag lugnat mig från ilskan i fredags.. Hade en jättekul kväll hos alle och lisa som hade inflyttningsfest i sitt stora fina hus :) Trevligt folk och allt! Toppenkväll helt enkelt!

Lördagen fick vi inte mycket gjort jag och fredrik, var på ica och skickade iväg telefonen och så gick vi till kyrkogården och tände ljus hos min morfar och fredriks mormor ♥ På kvällen såg vi på film och lagade en smarrig kvällsmat :)

Och så igår, älskling åkte hem redan vid 12-tiden och efter det var jag väldigt produktiv! Rensade skåpet i skrivbordet, slängde en massa skräp och plockade iordning. Städade rummet, bytte lakarn, plockade in tvätt och var ute på långpromenad med jasse.. Måste säga att jag är nöjd över mig själv! ;)

Idag blir det att plugga, försöka börja på ny kula och bli lite nyttigare, motionera mer  och sådär- inga enorma krav på mig själv så det ska jag nog klara! :) Köra mormor till centrum sen med, gå på banken och apoteket.. Det var nog min dag :) + en promenad också!

Pussar till min älskling som är hemma o sjuk!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Puss

2011-01-24 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0