Låång dag

Ligger och kollar på någon komedi nu.. Är ganska eller rättare sagt väldigt trött.. Gick upp vid 4 imorse för att jobba mellan 05 och 12, det var inventering på willys :)

Väl hemma igen gick jag och la mig en stund men efter en stund kände jag att jag började bli hungrig, var så hungrig att jag knappt orkade röra på mig, helt väck.. ;) haha... inte så kul egentligen för det har suttit i hela dan i form av trötthet, huvudvärk o sådär..

Imorgon ska jag träffa Emelie, det var länge sen sist nu så det blir kul :)
Funderar på om jag ska sova nu eller se klart filmen?
Ne får nog bli att sova.. Den är inte slut förän efter elva o så länge orkar jag nog inte att hålla mig vaken...
Natti!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad du gnäller men älskar dig ändå ;)

2011-01-02 @ 23:18:00
Postat av: elin

gnäller inte älskis ;)

2011-01-03 @ 21:43:27
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0