Plugg och hundvakt

Sitter och försöker plugga men det går verkligen inte bra, kan inte koncentrera mig på det jag borde.. Sitter och funderar på allt annat som är intressantare än skolan.. Jag hade ju tänkt göra klart denna uppgift idag men får se, kanske skulle ta en paus och göra något annat ett tag även om jag inte har skrivit något på uppgiften än.. Kanske skulle spela lite på vårt gamla nintendo.. lite Super Mario kanske gör susen? hehe

Har lilla Mira här nu med medans Lisa är i vimmerby och handlar..


Mira står och kikar i fönstret :)


Tycker vår amaryllis är så himla fin nu!


Mira

Nu kom visst Lisa så då blir jag själv här igen ;) hehe..
Ne det får bli lite super mario tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0