Skola, telefon och bord

Åh nu har ännu en helg gått, ännu ett "mellan kurs uppehåll" och imorgon är det dags att börja på termin två. Efter den är det bara 5 terminer kvar yeeey! Har läst lite idag, för lite men bättre än inget alls och så ska ja läsa lite innan jag somnar och på tåget imorn :) blir nog bra..

Ny klass imorn och jag känner ingen! :( trist, alla andra hade iaf med sig någon från vår förra klass men inte jag.. Aja, det blir nog bra! :) Kommer dock sakna min gamla, världens bästa grupp!

Nu till annat, idag har jag beställt mig en ny telefon.. Min krånglade lite i helgen, även om det löste sig sen men då var ja inställd på att köpa en ny så nu blev det så i alla fall..



En Nokia N8 fick det bli, hoppas den är bra nu för det var mycket pengar att lägga ut! Dock var nästan allt julklapps/födelsedagspengar plus mitt stependie från gymnasiet fick gå till den med :)



Och så ett sånt här fodral till.. Tyckte det blev tråkigt mer mörkgrå telefon så ville ha lite färg, då köper man ju ett vitt fodral ;) haha.. men det var fint tyckte jag!

Fick bli några filmer på det också.. ingen billig historia ;) haha..
Nehe, skulle man läsa lite nu då..?

Eller förresten, mamma och jag var uppe på vinden förut, hon skulle hämta något och då ville jag kolla på borden som vi har där uppe.. Ett av dem skulle jag kunna tänka mig att ha, ett runt, vitt och så finns det iläggsskivor så det blir ett ovalt bord :) Åh, jag vill så gärna flytta hemifrån, gärna imorn om det skulle gå men vet innerst inne att det vore bättre att vänta minst ett halvår till.. Skit att man inte alltid kan få som man vill ;)

Aja.. Natti :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, det är hemskt! De säger ju att den som väntar på något gott, men det vetisjutton om jag håller med om..

2011-01-18 @ 17:18:18
Postat av: elin

ne det beror nog på vad man väntar på antar jag.. men jag börjar bli otålig ;)

2011-01-18 @ 19:50:59
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0