Städa ...

Nu är sängen renbäddad, jag nyduschad och har på mig mitt nya nattlinne som jag fick av älsk i julklapp :) Härliga tider! Dock inte lika härligt att klockan ringer kvart över 5 imorgon och att vi ändå kommer bli sena till lektionen... men det får man väl ta ;)

Har spenderat min dag hos fredrik som dock inte var så pigg, han hade åkt på en förkylning.. ajaj hoppas jag klarade mig från att bli smittad! Kom hem hit framåt kvällen och efter en huvudvärkstablett så satte mamma och jag igång med att städa (=rensa bort en massa som ska slängas) i ett av förråden.. Hittade lite roliga saker som inte ska slängas utan är till mitt framtida boende:


Mina söta glöggmuggar som jag fick i julklapp :)


Längtar tills jag får äta frukost i mina fina skålar!


Denna bild tillägnas Fredrik där han (ganska) tydligt kan läsa att mitt porslin är av färgen plommon och nu behöver du inte längre tjata emot om att det inte är någon färg! :) hihi

Nehe nu ska jag gå och lägga mig, är trött nu ;)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0