Studentboken

Så duktig jag är! Har inte pluggat en sekund idag, inte ens försökt ;) haha.. Men i och med att ja inte kommer se fredrik i helgen så får jag väl tid så det räcker till att plugga.. Skrev i alla fall ut artiklarna som vi ska läsa.. Ett steg på vägen! :) Mamma var inte så sugen på mitt förslag att åka till Linkan men blir i alla fall en tur till vimmerby imorn!

Istället har jag styrt med detta:

Har nästan gjort klart min studentbok, hade ju skrivit i allt precis vid studenten men nu har jag satt in bilder också, saknas några bilder som jag ska fixa sen är den klar :)

Det är ett tips till alla som ska ta studenten, skaffa en sånhär bok som du, vänner, lärare och släktingar kan skriva i, sätta in bilder och bevara ett så stort minne som möjligt av studenten :) Jättekul att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0