Terminsstart

Sådär nu tänkte jag testa det här med förinställda inlägg..

Nu är jag förhoppningsvis på introduktion för den nya kursen om inget gått galet med tåget.. Min svägerska Michaela är troligen också här, hon läser samma som jag fast på distans i Ronneby.. Det var en gemensam start med alla distansarna så det var därför hon kom.. Men det är alltid trevligt att ses :) Blir inte så ofta nu när de bor i Karlskrona.. Lite trist men inte mycket att göra åt.. ;)

Hoppas på att min mobil kommer idag! Inte för att jag tror det, den hade ju inte skickats igår så får hoppas på imorgon istället :)

Uppdaterar ikväll om hur dagen med den nya klassen har varit :)
Kram


Något man kommer sakna nu när jag inte kommer åka lika ofta med mia, elin och sanna även om sanna har bytt till vimmerby nu.. Knasiga frisyrer och en massa annat skoj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0