Pyjamasmys

Har hunnit med en promenad ikväll, högt tempo och en relativt lång runda med musik i öronen! Skönt att rensa både energi och tankar.

Läsandet gick det väl lite sådär med men men.. Ibland kan man behöva att bara tänka på sig själv ju!



Efter promenaden stod det en soppa på spisen så det satt gott efter kylan! Grät lite till Sofias änglar och tog en varm dusch :) Nu myser jag i pyjamas och tittar på tvn, men blir nog att sova snart, skolan imorn för grupparbete!

Saknar min Fredrik som är hemma och är sjuk men förhoppningsvis är han på bättringsvägen :) däremot kommer jag nog inte vilja åka dit på ett tag för nu var de flera som var sjuka och jag vill verkligen inte bli smittad nu! Har klarat mig relativt länge nu så hoppas, hoppas att jag klarar mig nu med! :)

Nu blir det sängen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0