Lite annat än böcker..

Har inte läst så mycket som jag hade räknat med, artiklarna är klara men boken är det en hel del kvar i och det får jag väl försöka ta imorn på morgonen och på tåget..

Var ute på en skön promenad förut med och efter det gick mamma och jag till Håkan och Lena för att grattulera min kusin Lina som nyligen tog sin examen som arbetsterapeft. Blev lite fika där och sen hade mamma och jag gå tävling hem, vem som kunde gå snabbast.. Jag vann och mamma fuskade och sprang ibland för att hinna ifatt mig ;)

Imorn kväll får jag förhoppninsvis se min älskling för första gången på en och en halv vecka :) mysigt att få pussas lite igen.. Lång dag i skolan imorn åker vid tio och har föreläsning mellan 13 och 15 men efter det ska vi göra grupparbete och det är mycket möjlig att jag inte kommer hinna med halv 5 tåget så då är jag inte hemma förän 8.. Oj Oj..

Snart dags att sova.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0