Dagens köp!

Åh så skönt att det är helg, helt underbart faktiskt.! Igår fick jag träffa Fredriks familjs valpis och gosa lite och idag har mamma och jag varit i Vimmerby. Hittade inget speciellt på rean men köpte ett par skor till ordinarie pris, hade tittat på dem länge så nu slog jag till ;)

Var även en sväng på Erikshjälpen och kikade, hittade lite fina saker som kanske inte var superbilliga för att vara second hand men de var så fina så det var det värt!


Dessa fina dessertskålar köpte jag fyra av, två lila och två svarta 25:-/st.


Och denna gulliga gryta som var som ny 65:-

Helt klart nöjd med dagens köp. Om en timma blir det att åka ut till Fredrik som har jobbat hela dagen, så jag får umgås lite med min fining :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0