Helg

Då var det lördag och helg, så skönt! Har sovit många goa timmar inatt och för den som är intresserad har jag också ätit en smarrig frukost med jordgubbar, baguett och ägg :)
Gårdagens jobb blev väl inte allt för seriöst på eftermiddagen då jag var trött och flamsade, sjöng sånger med calle, tänkte inte alls och bakade alldeles för många baguetter. Men nu är det helg och jag tar nya tag genom att bara ta det lugnt, ta ett dopp i sjön när Fredrik och Marcus kört klart på sina crossar och sen ikväll vara hundvakt åt lilla Mira :) Där har vi nog dagen, får se om vi hittar på något annat, jag är oppen för förslag, men nu ska jag nog lägga mig i solen och bättra på brännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0