Mitt - i - veckan......

Åh så skönt att vara nyduschad, sitta och slappa och veta att man är ledig imorgon :) Dagen har gått bra men blev lite ont om tid mot slutet av dagen. Nu är jag helt slut i kroppen efter att ha kånkat på alla dessa tunga lågor med frukt, därför är det extra skönt att få vara ledig imorgon.

Förut tog pappa för en gång skull ett beslut som jag gillade, han sa att det blir "mitt-i-veckan" grillat idag, jag tror det är för att fira att de har semester om två dagar för har hört att han har gått och räknat ner ett tag nu. Inte mig emot, han fixar köttet och jag tillbehören och där har vi en smarrig onsdagskvällsmat :) Fin fint!

Kanske skulle sätta igång nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0