Lite bra, lite dåligt!

Sitter och myser med min kära mor framför tvn, har knappt sett henne på en vecka så det är gött :) Idag har vi haft en heldag i Linköping.. Handlat en himla massa, haft panik och blivit ledsen över min mobil.. Men nu känns det bättre..

Det där med handlandet återkommer jag till en annan dag men paniken.. Usch! Vi åt tacobuffé på ikanohuset och jag var väl lite väl hungrig, åt fort och det fastnade en stor bit natchochips i halsen, vass som bara den och den försvann ju inte heller.. Den satt där i minst en kvart innan den sjönk lite, är fortfarande inte bra, har ont och det känns nästan som som den sitter kvar men antar att det blev ett sår..

Och det där med telefonen, den bara la av, det lös en lampa men inte mer.. Försökte starta om den men lyckades inte.. Tacka gud för min bror som ändå lyckades starta om den, nu fungerar den som den ska :) Så himla skönt att slippa skicka in den !

Det var väl min dag skulle jag tro.. Lite bra, lite dåligt, bara hoppas på att halsen blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0