Vägval

Försöker välja vilken stig jag ska gå på, de leder till olika platser men jag vill till båda, jag har svårt för att bestämma mig. Jag trodde jag hade bestämt mig och kanske har jag det, tiden får visa vilken stig jag väljer..


Ungefär såhär känns det.. Bildkälla

Just nu så smattrar regnet på altantaket och åskan mullrar lite längre bort. Magen kurrar så jag tror det börjar bli dags för att laga mat och kanske baka något sedan..? Måste sysselsätta mig nu när mor och far är i stugan och jag har "helg"..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer i ditt liv kära svägerska?? Du verkar har mycket bryderier!! JAg lämnade just stugan, regn o kallt så det va skönare o va hemma! Vi ses på torsdag va?? Du o Fredrik e välkomna! KRAM till dig och hoppas din väg snart ser klarare ut! / Angelica!

2011-07-19 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0