Bättre lycka nästa gång..

Efter att ha gått upp vid femsnåret och sovit några timmar för lite kom vi iväg, jasse och jag.. När vi sedan åkt ca 2 mil får jag ett sms som jasse sedan läste och det förta hon sa var skit! Där stod det att vår avgång var flyttad från 10.05 till 17.55, inte speciellt kul eftersom vi var så glada över att komma fram på dagen så vi kunde käka ute på kvällen. Vi vände i alla fall hem så får vistas lite längre hemma och sen gör vi ett nytt försök runt halv 2.. Känns ju inte jättekul att vi kommer fram sent på kvällen/natten nu för då kan vi inte gå ut och äta och inte heller köpa vatten.. Men det är ju inget att göra åt, jag är glad att vi kunde vända hem igen och slapp sitta på flygplatsen i 8 timmar..

Nu har jag sovit i några timmar sen blir det nog slöhäng fremför tvn innan vi åker och kanske göra några pannkakor med så jag inte är tom i magen när vi åker hemifrån.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0