Går sådär..

Åhh, det går inget bra med packandet, har plockat fram lite småsaker och strykt lite som jag ska ta med mig men nu upptäckte jag att jag inte hade så mycket fina sommarkläder som jag trott.. Blev lite besviken över att det bara var en av mina bikiniöverdelar som satt bra, men det är väl inte mycket att göra åt just nu så får se om jag kanske hittar någon där nere..

Har nu i alla fall bockat av några punkter på listan men jag måste fortfarande handla, ta ut pengar och städa och så klart packa med... Lite kan jag väl göra imorn men då ska jag städa alles bil också eftersom det är den vi ska ha till flygplatsen..

Kanske skulle gå ut med Leia en sväng eller städa rummet ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0