Jobb på gång!

Idag har jag haft en riktigt slö och seg dag, även att jag tog sovmorgon.. Ganska skönt att vara ledig en dag när man jobbat sina första två för sommaren men nu har jag ju så klart en jobbarhelg framför mig.. Midsommarafton blir det att gå upp tidigt och jobba till 14 sen åker vi ute till bror och Lisa och har det troligen väldigt trevligt där.. Dock blir det nog ganska lugnt för min del för ska jobba halv 10 till 15 på lördagen och sen ett litet 3 och en halv timmars pass på söndag också men jag ska försöka hinna med att fira sommarens ankomst också! :)

Bloggande blir det troligen inte så mycket av så hoppas alla får en fin midsommar så ska jag gå och försöka pigga upp mig lite med den nya gb glassen med päron-splitt smak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0