Midsommar

Midsommarafton började tidigt för mig, uppe vid halv 6 för att äta och göra midsommarkrans innan jag åkte till jobbet till 7.


Frukost och kransskapande klockan sex på morgonen, pigg och glad..?


Och där har vi resultatet av den tidiga morgonens jobb ;) Kanske inte den snyggaste men lite påhittig måste man ju vara.. Måste ju vara midsommarfin även om man jobbar!

När jobbardagen var slut fixade jag iordning mig och sedan åkte Fredrik och jag ut till Alle och Lisa för midsommarfirande.


Lekstund! Erik, Johan och Petter. Petter hade den snyggaste tekniken och höll för ögonen när han blåste för att han var rädd för smällen ;)


Ännu mer lek. Johan, Fredrik och Malin.

Tack alla för en trevlig kväll nu har jag fortsatt med min jobbarhelg som håller på tills onsdag.. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0