Mitt första år på universitetet!

Ja nu har jag faktiskt klarat mig igenom mitt första år som universitetsstudent och aldrig hade jag trott att det skulle gå så här bra!

När jag började i höstas hade jag räknat med mycket hårt jobb, plugg mest hela tiden och att jag skulle misslyckas några gånger på vägen, och visst har det varit jobbigt många gånger, det har varit långa dagar men jag har klarat mig väldigt bra. Till och med så pass bra att jag aldrig har behövt göra om något, inte ens fått en komplettering och det hade jag verkligen inte räknat med, trodde jag skulle få många anmärkningar på mitt språk som kanske inte alla gånger varit så akademiskt.

Jag är stolt över mig själv, att jag har klarat det här året och att jag till och med har fått vg (som är högsta betyget på universitet) på några kurser. Bokhyllan har vuxit och det har även jag! Ångrar inte en sekund att jag började plugga direkt efter gymnasiet :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis! Känns helt sjukt vad tiden gått fort det här året. Dessvärre har det inte gått lika bra för mig, behöver 0,1 hp till för att få csn nästa år, men det löser sig nog :P

2011-06-01 @ 11:59:35
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om jag får vara petig går du ju faktiskt inte på universitet, till skillnad från vissa andra ;) haha

2011-06-01 @ 13:00:12
Postat av: elin svarar

Jo emelie, Linnéuniversitetet?

2011-06-01 @ 17:07:58
Postat av: Emelie

Jag kom på att de bytte namn förra året precis när jag hade skickat iväg kommentaren, men då ville den ju inte visas så jag tänkte att den kanske inte kom fram så jag slapp verka dum :p men det gjorde den ju uppenbarligen ändå..

2011-06-01 @ 17:49:43
Postat av: elin svarar

Hehe okej ;)

2011-06-01 @ 22:38:32
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0