Puss på min pojk!

Har precis pussat lite extra på min pojk eftersom det var sista gången jag såg honom innan resan.. Åh jag kommer sakna honom, gör jag alltid när jag åker bort..

Har även hunnit med att ta med Mira ut på promenad då Lisa inte var så pigg och så köpte jag lite glass åt sjuklingen också, hoppas det piggade upp :) Det blev ju mycket hundmys nu innan jag åker, igår hade jag Leia och idag har jag träffat Mira, känns bra det!

Nu måste jag ta mig något att äta och sen tvätta vårt raggar åk som vi ska ha till växjö imorn, både på in och utsida. Och när jag ändå är igång måste jag nog frächa upp min cykel också, den är helt gul av allt pollen.. Snälla regnet håll dig borta några timmar till nu så jag hinner städa klart först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0