Resnerver

Efter en mysig fisktur igår med ganska dålig fiskelycka för min del så sitter jag nu på fredriks altan med benen fulla av myggbett.
Vaknade imorse och hade lite fjärillar i magen, det är måndag idag och på torsdag åker vi.. Känner som jag inte riktigt har full koll på allt och att det är en del som jag behöver fixa med innan vi åker, men det är klart att det löser sig.. Känns lite halvtaskigt att åka iväg nu när det är så fint väder här hemma, och så missar jag fredriks 20års dag och kalaset för honom och hans bror som tar studenten, hade ju gärna varit hemma då. Samtidigt har jag länge velat åka till grekland och vi kom undan väldigt billigt, plus att det är nästan enda tiden på året jag är ledig och kan åka iväg såhär.. Men jag tror det blir bra, jättebra till och med. Jag får fira min Fredrik med någonting extra när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0