Sönderskurna..

Som ni kanske har märkt blir det inte speciellt mycket bloggande så här års, någon bild med rubrik ibland är vad jag har att erbjuda. För varför ska man sitta en massa vid datorn när det är fint väder och jag antar att det inte är så många andra som gör det heller vilket betyder att det inte är många som läser ;)

Nu har jag i alla fall jobbat och stått i i 6 dagar så känns väldigt skönt att vara ledig imorgon, jobba fredag och sedan vara ledig hela helgen. Som vanligt när jag jobbar på willys ser mina armar ut som rena he***tet eftersom jag skär mig på hyllor och kartonger, varken skönt eller snyggt..

Just nu sitter jag i alla fall på verandan och njuter av det fina vädret och tanken på att vara ledig imorn :) Hoppas hinna med lite roliga saker då med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0