1år + 1 månad

Kom precis på att jag har haft mitt körkort i ett år och en månad idag.. inte illa, haha! ;) Så himla skön känsla när jag hade klarat det och han sa att jag var godkänd, fick massor av fjärillar i magen då! Eftersom jag inte var så nervös över skriv- och körningen så blev jag nästan mer nervös efter men det var en härlig känsla!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra, är lite rastlös.. Skulle behöva städa, men det får vänta till imorgon eller fredag men om jag skulle baka lite kanske.. Scones och kanske någon kaka? Mamma blir säkert glad över att komma hem till en frys full av hembakat.. Bara att viska äta upp det med, går inte åt så mycket sånt i detta hus me annars kan jag ju bjuda någon så det löser sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0