Allergisk mot värktabletter..?

Denna dag blev inte alls som jag tänkt mig.. När väskan var packad och jag var klar för att cykla ner till stationen fick jag världens kramp i magen, så jag knappt kunde röra på mig.. Precis så kände jag en hel dag då jag var sjuk för ett tag sedan, jag hade feber på kvällen, tog två panodil och dagen efter kunde jag inte gå för jag hade så ont i magen.. Idag hade jag ont i magen och tog jag två bamyl istället för panodil just för att de ska vara snällare mot magen och vad händer, jo jag får extremt mycket mer ont i magen.. Funderar på om jag typ är allergisk eller överkänslig mot värktabletter, men dekänns ju inget kul, vad ska man då göra när man får ont?

Just nu är det bättre och jag hoppas att det fortsätter så men det känns lite synd att jag missade tåget nu och får vara hemma istället.. Vet hur bra dom föreläsningarna är så det känns tråkigt att missa men kan ju alltid få anteckningar av någon även att det inte är samma sak..

Får försöka läsa lite idag istället så jag kommer frammåt med pluggandet nu även att jag inte är i skolan..

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Jag tål inte iPren, blir sjuk som attan och får svårt att andas. Krya på dig!

2011-03-28 @ 11:38:36
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0