Baconchips..

Tog en bloggvila igår, inte för att jag tänkte på det då men nu kom jag på att jag aldrig uppdaterade.. Finns visserligen inte så mycket att säga.. Jobbet gick bra i fredags och igår tog vi det lugnt, jag körde henke och angelica till vena och så åt vi baconchips på kvällen ;) haha.. Summa sumarum inte mycket att skriva om..

De där baconchipsen var lite skumma, god att äta men min fingrar luktar fortfarande som chipsen även att jag tvättat dem massa gånger, kan inte vara nyttiga saker i de där om lukten fortfarande sitter kvar..

Även idag blir en lugn dag, får se ifall det händer något men ikväll blir det i alla fall kalas för bror som fyller 26 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0