Bättre..

Morsning korsning! Idag är jag glad, förkylningen går åt rätt håll! Jag har sovit mer än nio timmar utan att vakna i natt så det känns skönt.. Jag är fortfarande väldigt förkyld men känner mig inte så sjuk längre utan mest jäkligt förkyld vilket är bättre än att vara sjuk :)

Detta måste betyda att jag kommer orka med några timmar hos cornelia ikväll, kanske inte party all night med ett tag i alla fall. Skönt det, blev lite sur att jag missade gårdagen nämligen så kul att förhoppningsvis vara med ikväll :)
Sitter och skrattar lite för mig själv åt skatan som sitter i trädet utanför fönstret, han har hållt på att skaka och burra i några minuter nu, ser så roligt ut :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0