bra där elin!

Gud så bra det går att plugga.. Eller inte! Sitter bara och tittar på annat och är lite butter för att det inte gick som jag ville med cykeln.. Har skrivit till massa andra på blocket men ingen svarar ju.. Aja det löser sig nog!

Något som jag istället är glad över hur förvånandvärt lätt det är att stå imot sötsaker :) Jag struntar ju inte i allt som är socker i men som kakor, glass, godis, chips och sådär.. Men jag ska väl inte ropa hej än, har ju bara haft uppehåll i tre dagar och dessa är mitt i vecka. Får väl se om jag överlever helgen ;)

Jag var förresten inne på skatteverket och skulle kolla min deklaration, ville se ifall jag får lite pengar tillbaka, men är det jag som är trög eller hur fasen gör man för att se det..? Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0